  • Data: 2005-02-27 16:11:28
    Temat: Re: Fundusz remontowy - czy tak uznają?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "latet" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:cvsp7v$2hs$1@host102-ursus.spray.net.pl...

    > Na logikę to powinno być, tak jak piszesz,
    > ale wiele razy slyszalem opinie z US, ze nie uznają zadnych
    > zaswiedczen od "spółdzielni" o wyskosci wplat,
    > a jedynie interesują ich dowody przelewów...

    Wydaje mi sie logiczne, ze musi byc dowod przelewu, bo odliczeniu podlegaja
    kwoty, ktore zostaly *zaplacone* a nie kwoy, ktorymi wspolnota czy
    spoldzielnia obciazyla wlasciciela/najemce. Natomiast przewiduje (choc nie
    musi sie to sprawdzic) problemy z takim dowodem wplaty, gdzie o wysokosci
    tego przelewu, ktora ma podlegac odliczeniu, swiadczy tylko jakis dopisek.
    Ja bym wzial od zarzadu jeszcze jakis swistek z rocznym rozliczeniem.
    Ogolnie sprawa wysoce uznaniowa, w zaleznosci od nastrojw panujacych w danym
    us zapewne. :-)

    pozdrawiam, marekz