    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Fundusz remontowy - czy tak uznają?
    Date: 27 Feb 2005 21:59:13 GMT

    In article <cvsp2r$ocj$1@nemesis.news.tpi.pl>, MarekZ wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:slrnd23nnh.hpu.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Dlatego, ze ja moge sobie wydrukowac takie dowody wplaty, ze 100% bedzie "na
    > cele fr". Na tytule wplaty to ja sobie moge wpisac cokolwiek, nie tworzy to
    > przeciez rzeczywistosci.

    Nie ma już ulgi na pomoce naukowe, ale załóżmy, że chciałeś
    udokumentować taką ulgę na przedmiot, który kupiłeś przez internet.
    Do przesyłki dołączona jest faktura, którą trzeba uregulować
    przelewem. Czy przelew z wpisanym tytułem: "Opłata za prenumeratę X",
    albo "Zapłata za książkę Y, zgodnie z fakturą Z" nie jest dowodem
    poniesionych kosztów? Co w takim razie nim będzie?

    Renata