    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: GUS Przeciętne wynagrodzenie
    Date: Mon, 14 Dec 2009 14:57:12 +0100

    VoyteG pisze:

    > Osoba o ktora chodzi ma dochod na stala umowe zlecenie - Pit 37 oraz
    > wakacyjna sezonowa dzialalnnosc z ktorej dochod nikly, ale zeznaje go
    > ryczaltem. Wystarczy zatem ten Pit 37 jako udowodnienie dochodu?

    To taki problem socjalistycznego państwa (którego nie trzeba
    rozwiązywać w żadnym innym normalnym ustroju :) )

    Z jednej strony: niech osoba policzy sobie dochód ze zlecenia i oleje DG.

    Ale z drugiej strony nie da się: jeśli jest ryczałt, to dochód jest
    nieokreślony. Tak jak w tym znanym mi przypadku - osoba prowadzi DG z
    ryczałtem i nie może stwierdzić, że "nie ma dochodu". Jakiś może ma,
    może nie ma, ale nie wiadomo jaki. Gdyby jeszcze oprócz ryczałtu miała
    jakieś zlecenie, to tak samo - nadal nie wiadomo jaki ma dochód.

    --
    Liwiusz