  • Data: 2010-09-29 14:32:36
    Temat: Re: Gabinet lekarski - podatki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Sep 2010, SDD wrote:

    > Użytkownik "Rezydent" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ryczaltu IMHO nie ma,

    IMVHO nie ma zakazu, a przynajmniej ja w tabelce:
    ...widzę wyłączenie od wyłączenia w dopisku pod tabelką.
    Wychodzi mi, że lekarz wykonujący usługi "osobiście" może korzystać
    z ryczałtu, ale już pracownika - a być może nawet tylko zleceniobiorcy
    usługi leczniczej - mieć (wtedy) nie może.

    pzdr, Gotfryd