  • 1. Data: 2004-05-27 12:29:38
    Temat: Gdy jestem na emeryturze to...
    Od: hahah <h...@h...aha>

    .. to place ZUS pelnej wysokosci jesli prowadze dzialalnosc gospodarcza?

    Czy place te 140 zl ????

  • 2. Data: 2004-05-27 12:32:49
    Temat: Re: Gdy jestem na emeryturze to...
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <4...@h...aha>, hahah wrote:
    > .. to place ZUS pelnej wysokosci jesli prowadze dzialalnosc gospodarcza?
    >
    > Czy place te 140 zl ????

    Tylko zdrowotne.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 3. Data: 2004-05-27 13:17:12
    Od: hahah <h...@h...aha>

    Nawet w sytuacji emerytury spowodowanej "szczegolnymi warunkami pracy" ?

  • 4. Data: 2004-05-27 16:30:27
    Temat: Odp: Gdy jestem na emeryturze to...
    Od: "sara" <e...@p...onet.pl>

    Obowiązkowo od maja br : zdrowotne, emerytalne i rentowe.
    Dobrowolnie: pozostałe.
    Rodzaj emerytury czy renty nie ma nic do rzeczy.

  • 5. Data: 2004-05-27 16:43:48
    Temat: Re: Odp: Gdy jestem na emeryturze to...
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c9555u$l5c$1@nemesis.news.tpi.pl>, sara wrote:
    > Obowiązkowo od maja br : zdrowotne, emerytalne i rentowe.

    Yyyyyyyyyy, chcesz powiedzieć, że emeryci płacą od maja pełny ZUS od DG?
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 6. Data: 2004-05-27 21:10:03
    Od: "Radzio" <a...@W...pl>

    Sz.P. sara <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Obowiązkowo od maja br : zdrowotne, emerytalne i rentowe.
    > Dobrowolnie: pozostałe.
    > Rodzaj emerytury czy renty nie ma nic do rzeczy.

    Nawet nie próbuj mnie straszyć.

    Rodzaj renty też ma znaczenie. Inaczej wyglądają składki rencistów
    "socjalnych", a inaczej "zusowskich" (ja jestem tym drugim i płace
    tylko składkę zdrowotną). Mam nadzieję, że tak pozostanie, bo musiałbym
    zakończyć swoją DG...

    Pozdrawiam,
    Radzio

    --
    www.kaleczniaki.end.pl

  • 7. Data: 2004-05-27 21:12:12
    Od: "Radzio" <a...@W...pl>

  • 8. Data: 2004-05-28 19:22:44
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sara" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Obowiązkowo od maja br : zdrowotne, emerytalne i rentowe.
    > Dobrowolnie: pozostałe.
    > Rodzaj emerytury czy renty nie ma nic do rzeczy.

    Re : Nie pleć bzdur.
    AR