  • 1. Data: 2003-04-17 17:37:04
    Temat: Gdzie składać zeznanie?
    Od: "BM" <b...@h...com>

    Witam!

    Nie jestem pewien, gdzie mam składać swoje zeznanie podatkowe:
    - zameldowany jestem w woj. Warmońsko-Mazurskim,
    - PITy-11 od pracodawców (pracuję na dwa etaty) w sekcji A ("Miejsce składania
    informacji") mają wpis "Urząd Skarbowy Olsztyn",
    - pracuję w Poznaniu, tu także mieszkałem w dniu 31.12.2002.

    W związku z tym, czy muszę jechać do US w Olsztynie aby złożyć zeznanie, czy też mogę
    zrobić w US adekwatnym do mego miejsca zamieszkania w Poznaniu?

    Pozdrawiam
    BM

  • 2. Data: 2003-04-17 18:13:19
    Temat: Re: Gdzie składać zeznanie?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "BM" <b...@h...com> wrote in message
> [...]
    składania
    > informacji") mają wpis "Urząd Skarbowy Olsztyn",
    > - pracuję w Poznaniu, tu także mieszkałem w dniu 31.12.2002.

    Pit składasz w urzędzie skarbowym, któremu podlegałeś na dzień 31.12.2002
    roku, czyli Poznań.
    Olsztyn możesz zawiadomić, że rozliczałeś się w Poznaniu ze względu na
    miejsce zamieszkania. W ten sposób Olsztyn nie będzie się pytał, gdzie jest
    pit.

    > W związku z tym, czy muszę jechać do US w Olsztynie aby złożyć zeznanie,
    czy też mogę to
    > zrobić w US adekwatnym do mego miejsca zamieszkania w Poznaniu?

    Po pierwsze j.w. nie musisz jechać, a po drugie nawet gdyby to jest jeszcze
    coś takiego jak poczta polska.
    nikt cię nie zmusza do osobistego uśmiechania się do pań/panów w US.

  • 3. Data: 2003-04-17 21:15:19
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze p...@g...pl:

> [...]
    > Olsztyn możesz zawiadomić, że rozliczałeś się w Poznaniu ze względu na
    > miejsce zamieszkania. W ten sposób Olsztyn nie będzie się pytał, gdzie

    Ja bym raczej nie powiadamiał US Olsztyn bo i po co, tylko złożył NIP-3 w
    swomi właściwym US w Poznaniu, ponieważ jak rozumiem, tu teraz mieszkasz.
    US Poznan-... sam poinformuje US olsztyn ze sie przeniosłeś.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz

  • 4. Data: 2003-04-18 06:16:40
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

    > swomi właściwym US w Poznaniu, ponieważ jak rozumiem, tu teraz mieszkasz.
    > US Poznan-... sam poinformuje US olsztyn ze sie przeniosłeś.

    Z tym poinformowaniem to różnie bywa.
    Nikogo nie musi informować. Po prostu jak Olsztyn przyśle pisemko, to
    znaczy, że Poznań się nie pofatygował.
    Jak zrobi to teraz to będzie miał z głowy.

  • 5. Data: 2003-04-19 08:55:19
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze p...@g...pl:

    > Z tym poinformowaniem to różnie bywa.
    > Nikogo nie musi informować. Po prostu jak Olsztyn przyśle pisemko, to
    > znaczy, że Poznań się nie pofatygował.
    > Jak zrobi to teraz to będzie miał z głowy.

    Czy różnie bywa to ja nie wiem, ale wiem że jak nie ma takieog obowiązku to
    po co wysyłać dodatkowy papierek do US.
    Poza tym jak złożysz NIP-3 w nowym US a ze starego dostaniesz
    jakieśwezwanie to myślę że telefon do US w zupełności wystarczy zeby
    wyjaśnić taką sprawę.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King