  • 1. Data: 2003-04-17 13:13:57
    Temat: ograniczenie zaliczek na pod.dochodowy
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    Zwróciłem się z takim pismem do US i oni twierdzą, że nie wystarczy
    moje oświadczenie, że wydam na budowę tyle i tyle i mam im pokazać fakturę
    z której wysokości ograniczą zaliczki. Ma ktoś jakąś metodę na nich?
    Jak mi odmówili, a ja powiedziałem że w takim razie niech wydadzą mi
    odmowną decyzję to się obrazili.
    Mikołaj

  • 2. Data: 2003-04-17 13:25:27
    Temat: Re: ograniczenie zaliczek na pod.dochodowy
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Miko" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > z której wysokości ograniczą zaliczki. Ma ktoś jakąś metodę na nich?
    > Jak mi odmówili, a ja powiedziałem że w takim razie niech wydadzą mi

    Panie Mikolaju.

    Urzad Skarbowy MOZE na wniosek podtnika zaniechac poboru zaliczek
    na podatek dochodowy o ile podatnik uprawdoodbni, ze zaliczki beda
    niewsolmiernie wysokie
    do naleznego podatku.

    MOZE, ale nie musi, wiec moze lepiej nie kusic losu, bo bez obrazania sie
    wydadza panu odmowna decyzje
    i juz - powolujac sie na dokladnie te same paragrafy, co przy uwzglednieniu
    panskiego wniosku.

    Moze Pan natomiast sprobowac negocjowac ze przeciez nie chce pan utrudniac
    US-owi zycia i co miesiac starac sie o zwiekszenie limitu .. Ale ja bym sie
    w tym wypadku
    z mila Pania z US nie klucil..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-04-17 14:12:01