  • 1. Data: 2003-04-17 13:38:00
    Temat: fundusz socjalny albo bez niego
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam wszystkich.

    Mam taki problem. Nie musimy tworzyc funduszu socjalnego (pracownikow 4, w
    przeliczeniu na etaty 3). Chcemy kupic pracownikom karnety na basen i silownie.
    Czy mozemy wrzucic sobie te wydatki w koszty?
    Albo drugi pomysl: zakup malego "Atlasa", czy jak tam sie zwie to urzadzenie,
    albo jakiegos rowerka treningowego, itp. przyrzadow i umieszczenie ich w naszej
    firmie (mamy takie wolne male pomieszczenie, mamy tez lazienke i prysznic ;) ).
    Czy te wydatki mozemy wrzucic sobie w koszty? Czy VAT od tych urzadzen mozemy
    sobie odliczyc?

    Jezeli nie, to czy mozemy utworzyc fundusz socjalny i z niego sfinansowac te
    wydatki? A co wtedy z VAT-em?

    Bede wdzieczna za wszelkie porady.
    Kasia

  • 2. Data: 2003-04-22 12:02:14
    Temat: Re: fundusz socjalny albo bez niego
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > sobie odliczyc?
    >
    > Jezeli nie, to czy mozemy utworzyc fundusz socjalny i z niego sfinansowac te

    Moze jednak ktos spotkal sie z podobnymi zagadnieniami?
    Bardzo prosze o sugestie!
    Kasia