  • Data: 2003-01-30 13:26:07
    Temat: Re: Gdzie szukac kosztow?
    Od: " Michal" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :)

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> napisał(a):

    > Koszty same sie znajda, wazne by nie przegapic i nie pominac
    > tych co sie wlasnie same znajda.

    zgadza sie. nie chce na sile czegos kupowac zeby miec odliczenie.
    po prostu nie wiem co juz teraz moglbym sobie odliczyc. np pewnie
    kilka gazet. tylko co jeszcze.. ;)

    > Ja bym sie zastanowil, czy gra w ogole warta jest swieczki.
    >
    > Moze przeniesc telefon ?

    i to wlasnie zamierzam zrobic. tylko za wiekszosc stycznia i kawalek lutego
    dostane i tak juz fakture 6 lutego. chce to jakos wykorzystac na moja korzysc.

    pozdrawiam
    Michal