  • Data: 2003-01-30 14:03:46
    Temat: Re: Gdzie szukac kosztow?
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    " Michal" <p...@g...pl> wrote in message
    news:b1b95f$djb$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam :)

    > zgadza sie. nie chce na sile czegos kupowac zeby miec odliczenie.
    > po prostu nie wiem co juz teraz moglbym sobie odliczyc. np pewnie
    > kilka gazet. tylko co jeszcze.. ;)

    Napisales ze uslugi informatyczne. To ja Ci napisze co a madrzejsi jak.
    Komputer albo i dwa, software do tego komptera. Teraz pytanie do tych
    madrzejszych :-) jak w jedny roku podatkowym (najlepiej w okresie 6
    miesiecy ) wydac na komputer + software 6000 zl albo i 8000 zl i
    zamortyzowac to jednorazowym wpisem w KUP. Oczywiscie nie cala kwote 6000 od
    razu ale jakias jej czesc.

    Daniel