  • 11. Data: 2007-09-18 16:51:52
    Temat: Re: Grupa do likwidacji?
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t...@o...pl w <news:op.tyuydzv4ipkhj4@unk.compnet.com.pl>:

    > Rozumiem że nie interesuje Cie wariant, w którym
    > tą pierwszą stówę w miesiącu płacisz na podatek, a każdą nastepną, ile by
    > ich nie było, bieżesz do kieszeni?

    A to zależy [1] ;-)

    > Wolisz oddać od każdej stówy te 20%, czyli od 500zł stówę,
    > i od kazdych kolejnych 500% też stówę? No to nie mam dalszych pytań :)

    A widzisz, a ja wolałbym płacić nawet te 50% wg skali -- najlepiej od
    pierwszego miesiąca...

    [1] wtedy chociaż wiedziałbym ile tych stówek będzie, a byłoby ich duuuuuużo
    ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2007-09-18 17:15:50
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 18-09-2007 o 18:51:52 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

> [...]
    > pierwszego miesiąca...
    >
    > [1] wtedy chociaż wiedziałbym ile tych stówek będzie, a byłoby ich

    Możesz rozwinąć wątek : ?

  • 13. Data: 2007-09-18 17:26:16
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t...@o...pl w <news:op.tyu0wov7ipkhj4@unk.compnet.com.pl>:

    > Możesz rozwinąć wątek : ?

    A co tu rozwijać -- co miesiąc nie mniej niż 420 stuzłotówek w kieszeni ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2007-09-18 17:44:06
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 18-09-2007 o 19:26:16 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > A co tu rozwijać -- co miesiąc nie mniej niż 420 stuzłotówek w kieszeni
    > ;-)

    Chodzi CI o to że wolałbys płacić nawet 50% wg skali jeśli to byłby jedyny
    podatek?

  • 15. Data: 2007-09-18 20:34:28
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    t...@o...pl napisał(a):

    > Chodzi CI o to że wolałbys płacić nawet 50% wg skali jeśli to byłby
    > jedyny podatek?

    Chodzi o to, że wolałby tak dużo zarabiać, żeby już w pierwszym
    miesiącu wpadać w III próg podatkowy.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 16. Data: 2007-09-18 20:48:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w <news:fcpco0$o2f$1@news.onet.pl>:

    > Chodzi o to, że wolałby tak dużo zarabiać, żeby już w pierwszym
    > miesiącu wpadać w III próg podatkowy.

    Z uwzględnieniem faktu, że nie jestem podatny na teksty typu: naszym celem
    jest, żeby wszyscy zarabiali powyżej średniej krajowej, i nikt nas nie
    przekona, że białe jest białe ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2007-09-18 21:09:27
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 18-09-2007 o 22:34:28 Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
    napisał(a):

    > Chodzi o to, że wolałby tak dużo zarabiać, żeby już w pierwszym
    > miesiącu wpadać w III próg podatkowy.

    To nie lepiej zamiast 42k od których jest 50% podatek zarobić 25k i
    zapłacić 130 pogłównego,
    o braku biurokracji nie wspominając?

  • 18. Data: 2007-09-18 21:10:41
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 18-09-2007 o 22:48:48 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Z uwzględnieniem faktu, że nie jestem podatny na teksty typu: naszym
    > celem
    > jest, żeby wszyscy zarabiali powyżej średniej krajowej, i nikt nas nie
    > przekona, że białe jest białe ;-)

    Jeśli wszyscy zarobią ponad średnią krajową, to znaczy że GUS wyemigrował
    ;)

  • 19. Data: 2007-09-18 21:17:31
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    t...@o...pl wrote:
    [...]
    > To nie lepiej zamiast 42k od których jest 50% podatek zarobić 25k i
    > zapłacić 130 pogłównego,
    > o braku biurokracji nie wspominając?

    Lepiej. Tyle że obawiam się że jakby podliczyć tych którzy podatku nie
    zapłacą bo nie mają (np. zarabiają 500zł na pół etatu, lub wogóle nie
    zarabiają), to podatek wyszedłby dużo większy.

    Tak swoją drogą, czy mógłbyś się podzielić linkiem z informacją na temat
    liczby ludzi pracujących w polsce? Szukałem na stat.gov.pl, ale widać jakiś
    zmęczony dzisiaj jestem i nie mogę nic znaleźć.

    A pamiętam że przeliczałem podatek pogłówny jakieś 10 lat temu, i wychodziła
    mi jakaś horrendalna liczba. Tutaj widzę że wychodzi to całkiem sensownie,
    i chciałbym zobaczyć czy ja wtedy źle liczyłem, czy ty podajesz
    zafałszowane wyliczenia ;)

    p. m.

  • 20. Data: 2007-09-18 21:33:38
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t...@o...pl w <news:op.tyvbp1ksipkhj4@unk.compnet.com.pl>:

    > To nie lepiej zamiast 42k od których jest 50% podatek zarobić 25k i
    > zapłacić 130 pogłównego,

    Czekaj:

    Ty proponowałeś 130 PLN na miesiąc niezależnie od ilości 100 zostających w
    kieszeni (i jeszcze cos o dwukrotności 500 pisałeś ;P), ja optuję za
    gwarantowanymi 42k zostającymi w kieszeni misięcznie /co daje 84k (840
    stózłotówek) przychodu/dochodu) -- ot o 50% sie machnąłeś przeliczając moje
    wynurzenia ;P

    > o braku biurokracji nie wspominając?

    Ale jaka biurokracja? Każdy płaci 50% przychodów, każdy ma 84k
    zagwarantowane -- pełny socjal, państwo się żywi i żywi obywateli..,
    Szczepionka od ironii kosztuje 2 miliardy i trzeba powtarzac raz na kwartał
    przez 30 lat...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]