  • Data: 2003-01-13 09:40:29
    Temat: Re: Hilfe!
    Od: "Galis" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz wrote:
    > Czy mogę liczyć na pomoc?
    > Chodzi mi o to, jak można uniknąć płacenia nakazów egzekucyjnych z
    > diety radnego.

    A na jaką ty pomoc liczysz prawdziwku?? ma ktoś za ciebie spłacić dług??

    > Jest to mój jedyny dochód i jestem jedynym żywicielem rodziny z trójką
    > dzieci.

    Jaki ty jesteś biedny, ludzie nie maja pracy i są jedynymi żywicielami
    rodziny i nie sa na tyle bezczelni żeby z takimi tekstami wyjeżdżać, a ty
    buraku jeden wstydził byś sie o coś takiego pytać.
    A rade mam jedną jak najszybciej zrzecz się mandatu jeleniu z Jeleniej Góry.

    > Dziękuję B.R.

    Nie ma za co.

    Ps.
    No i jak tu iść na wybory jak startują w nich tacy ludzie.

    galis