  • 11. Data: 2007-12-10 15:14:49
    Temat: Re: Hydrozagadka - odliczenie VAT przy duplikacie faktury za "media"
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 10-12-2007 o 15:56:44 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > A otrzymany duplikat w grudniu (lub później)?

    Drugi raz chcesz odliczać to samo czy ?

  • 12. Data: 2007-12-10 16:36:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Dec 2007 16:14:49 +0100, w <o...@u...mshome.net>,
    "t...@o...pl" <t...@o...pl> napisał(-a):

    > Drugi raz chcesz odliczać to samo czy ?

    Zakładając, że pierwsza faktura nie dotarła (to było dla mnie oczywiste).

  • 13. Data: 2007-12-10 16:54:01
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 10-12-2007 o 17:36:03 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Zakładając, że pierwsza faktura nie dotarła (to było dla mnie oczywiste).

    Gotfryd napisał o otrzymaniu faktury w listopadzie, a Ty podpiąłeś się do
    tego postu,
    stąd moja wątpliwość

  • 14. Data: 2007-12-10 18:26:48
    Od: Wildcat <v...@g...com>

    On 10 Gru, 17:54, "t...@o...pl" <t...@o...pl> wrote:

    > Gotfryd napisał o otrzymaniu faktury w listopadzie, a Ty podpiąłeś się do
    > tego postu,
    > stąd moja wątpliwość- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Oryginał z opóźnieniem - korekta.
    Duplikat - w miesiącu otrzymania lub następnym...
    chyba, że macie inne propozycje.

  • 15. Data: 2007-12-10 18:36:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Dec 2007 10:26:48 -0800 (PST), w
    <4...@v...goo
    glegroups.com>, Wildcat
    <v...@g...com> napisał(-a):

    > Oryginał z opóźnieniem - korekta.
    > Duplikat - w miesiącu otrzymania lub następnym...
    > chyba, że macie inne propozycje.

    W tym problem, że przy FVAT za media terminem odliczenia jest termin zapłaty.
    Wystawienie duplikatu tego nie znosi, bo termin na duplikacie też będzie z
    przeszłości.

  • 16. Data: 2007-12-10 19:36:58
    Od: Wildcat <v...@g...com>

    On 10 Gru, 19:36, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    > Mon, 10 Dec 2007 10:26:48 -0800 (PST), w
    > <4...@v...goo
    glegroups.com>, Wildcat

    > W tym problem, że przy FVAT za media terminem odliczenia jest termin zapłaty.
    > Wystawienie duplikatu tego nie znosi, bo termin na duplikacie też będzie z
    > przeszłości.

    Po przeanalizowaniu pozniższych interpretacji, przyznaje, ze masz
    racje: w terminie płatnosci, ktory jest na duplikacie ;-)
    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=136067&i_smpp_s_strona=1
    http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=119724&i_smpp_s_strona=1
    Pozdrawiam ;-)

  • 17. Data: 2007-12-10 20:08:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 10 Dec 2007 11:36:58 -0800 (PST), w
    <2...@w...go
    oglegroups.com>, Wildcat
    <v...@g...com> napisał(-a):

    > Po przeanalizowaniu pozniższych interpretacji, przyznaje, ze masz
    > racje: w terminie płatnosci, ktory jest na duplikacie ;-)

    Na duplikacie powinien być identyczny termin płatności co na oryginale :).

    > http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=136067&i_smpp_s_strona=1
    > http://sip.mf.gov.pl/sip/index.php?p=1&i_smpp_s_dok_
    nr_sek=119724&i_smpp_s_strona=1

    Niestety, otwiera się główna strona wyszukiwania.

  • 18. Data: 2007-12-10 20:10:37
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 10-12-2007 o 21:08:22 r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Mon, 10 Dec 2007 11:36:58 -0800 (PST), w
    > <2...@w...go
    oglegroups.com>,
> [...]
    nr_sek=136067&i_smpp_s_strona=1
    nr_sek=119724&i_smpp_s_strona=1

    > Niestety, otwiera się główna strona wyszukiwania.

    Są dwie szkoły - jedna mówi żeby szukać po sygnaturze(której chyba tu nie
    ma),
    druga mówi żeby najpierw cokolwiek wyszukać a potem spróbować jeszcze raz
    te linki

  • 19. Data: 2007-12-11 06:31:12
    Od: Wildcat <v...@g...com>

    On 10 Gru, 21:10, "t...@o...pl" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    oglegroups.com>,

    k_nr_sek=136067&i_s...
    k_nr_sek=119724&i_s...

> [...]
    > ma),
    > druga mówi żeby najpierw cokolwiek wyszukać a potem spróbować jeszcze raz

    No jasne, ze musi byc ten san termin ;-),
    Jeżeli chodzi o wyszukiwanie, w "słowie kluczowym" odszukaj "faktura"
    a następnie nieco niżej będzie "duplikat faktury", natomiast w "temat"
    wybierz "podatek od towarów i usług" ;-) eeeech.... nie takie trudne
    prawda?;-)