    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ile czasu trzymac dokumenty DG?
    Date: Fri, 14 Jan 2005 12:03:29 +0100

    bo napisał(a):
    > Maddy wrote:
    >
    > [...]
    >

    > Jeden ma NAPIS "oryginal" a drugi ma NAPIS "kopia",
    > lub maja oba napisy, ale jeden z nich ("odpowiedni" jest "przekreslony"....)

    Wybacz, ale znasz powiedzenie o tym co pisało na płocie, nie muszę cytowac?

    Okrślenie "oryginał, kopia" odnosi sie do stanu faktycznego a nie
    nadanego statusu,. Jeżeli oba egzemlarze faktury różnia sie tylko
    przekresleniem odpowiedniego napisu to jaka jest tak naprawde różnica?
    A jezeli ktos zapomni przekreslić, to co jest kopia a co orginałem?
    Istnieja jakieś inne przesłanki żeby to ustalić?

    Tak naprawdę ma racje kolega o dziwnym nicku, to są egzemplarze "dla
    nabywcy" i "dla sprzedawcy".

    Dochodzimy potem do absudru. Dzowni do mnie księgowa z zaprzyjaźnionej
    firmy i prosi żeby jej podpisać i odsełać koniecznie "oryginał kopii
    faktury" bo ma tylko fax.
    A pan z UKSu "moze mi pani zrobić kopie tych kopii faktur sporzedaży"
    Orygiał kopii, kopia kopii... zdrowy rozsądek pojechal na wakacje.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813