eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiImport usług, zwolnienie podmiotowe z VAT i faktura wewnętrzna › Re: Import usług, zwolnienie podmiotowe z VAT i faktura wewnętrzna
  • Data: 2006-02-20 14:30:59
    Temat: Re: Import usług, zwolnienie podmiotowe z VAT i faktura wewnętrzna
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mi to nie pasuje. Nie powinno być *bez VAT* ??
    > Między VAT 0%, VAT zwolniony i VAT "nie podlega" są różnice, jednak :)

    Wiem, ze sa roznice, ale firma od ktorej zakupilem wystawila FV z Vatem 0% -
    czy nie jest tak ze w eksporcie wystawia sie takie faktury?

    > Hm... :)

    Z innego zrodla dowiedzialem sie ze mozna, a nawet trzeba. Ustawa o VAT nie
    zabrania wystawiania Faktur wewnetrznych osobom zwolnionym podmiotowo. Co
    innego w przypadku zwyklych faktur - tu jest wyraznie napisane, ze takiego
    dokumentu nie moga wystawic osoby korzystajace ze zwolnienia podmiotowego,
    dlatego wystawiaja rachunki.