  • Data: 2002-05-14 12:29:39
    Temat: Re: Instrukcja obslugi a prawa autorskie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 May 2002, JP wrote:

    >+ Nie zgadzam sie z Toba.
    >+ Moim zdaniem instrukcje obslugi sa chronione prawem autorskim jezeli
    >+ zawieraja pewien element tworczy o indywidualnych charakterze.

    Już nie pamiętam z kim się nie zgadzasz :) ale zdawało mi się
    że był przytoczony zapis ustawowo wyłączający pewne treści
    spod działania ustawy o prawach autorskich.
    Po prostu - jeśli dokument pełni pewną funkcję i/lub jest
    stosownie zatytułowany - to nie podlega. I już. Niezależnie
    od prezentowanej wartości intelektualnej.
    Wyobrażasz sobie, co by było jakby (pozostając w tematyce grupy)
    p. min. Belka łaskaw był obłożyć prawem autorskim swoją modyfikację
    ustawy o podatku od niektórych przychodów kapitałowych (czy jak jej
    tam) ??? A posłowie dołożyli swoje wymagania "za opracowanie" ?
    -:)

    [...]
    Pozdrowienia, Gotfryd