    From: "Lojka" <l...@p...viknet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Internet
    Date: Mon, 10 Jan 2005 22:47:33 +0100

    Użytkownik "Misiek WM" <misiekwm@poczta.[spam].onet.pl> napisał w wiadomości
    news:u5t5u0175pk0smhj6qbd86knj1ngqtbkr3@4ax.com...

    > [ciach]

    > Wg ustawy (przy odliczeniach wspólnych z małżonkiem) możliwe jest
    > odliczenie wydatków na internet przez każdego z małżonków z
    > zastrzeżeniem, że faktura za internet jest na obydwoje. Byłem dziś w
    > telepunkcie TPSA i dowiedziałem się, że nie ma możliwości przepisanie
    > posiadanego telefonu z jednego małżonka na obydwoje. Nie ma też w TPSA
    > mozliwości otrzymania nowego numeru którego posiadaczem będą dwie
    > osoby - kiedyś (wcale nie tak dawno temu) było to możliwe. Wynika z
    > tego, że takie wspólne a przez to bardzo korzystne odliczenia mogą
> [...]

    No właśnie. Dzisiaj akurat było u mnei pare klientów z zapytaniem, czy mogą
    przepisać umowe na dwoje małzonków (oczywiście wtedy faktura byłaby na
    obojga), by mogli oboje rozliczyć sobie internet od podatku, ale ..... jak
    już wyżej napisał grupowicz czy to jest zgodne z prawem(?) Czy istnieje
    jakiaś temu ustawa, że prawidłowo bądź nieprawidlowo powinno się tak zrobić?
    Bo ja już zgłupiałam i generalnie już sama nie wiem czy na to pozwolić ...
    pzdr