    From: Martinez <m...@g...com.NOSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Internet w KUP
    Date: Fri, 2 Mar 2007 13:54:29 +0000 (UTC)

    Dnia 02.03.2007 jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał/a:

    > Więc jest tak jak napisałem. Jeśli masz łącze o stałej opłacie, czyli nie
    > jesteś w stanie wyodrębnić jaka część opłaty dotyczy tylko firmy, to nie
    > mogłeś i nie możesz liczyć tego w KUP. Argument kontroli będzie taki:
    > "gdyby nie używał pan tego łącza także do DG, to musiałby pan za nie też
    > zapłacić tyle samo". I z pewnością ten sam problem powstałby nawet gdyby
    > faktury za telefon i internet były wystawiane na DG prowadzoną w domu
    > (jeśli oczywiście jest to jedyny telefon i jedyne łącze internetowe).
    > Chyba, że potrafisz w jakiś sposób udowodnić, że internetu nie
> [...]

    Komputer stoi w pomieszczeniu, którego użytkowanie wrzucam procentowo w
    KUP. Oczywiście nie udowodnię, że z internetu nie korzystam również
    prywatnie bo mając lokal firmowy też internet mogę używać w prywatnych
    celach. Potrafię za to udowodnić, że dostęp do internetu stanowi bardzo
    ważny element świadczenia moich usług.

    Pomijając element udawadniania, interesuje mnie tylko czy fakturę
    wystawioną na mnie prywatnie (z adresem prowadzenia DG) mogę wrzucić w
    KUP.

    --
    Martinez