  • Data: 2004-05-27 10:11:31
    Temat: Re: Internet (zwolnione czy nie z VAT )?
    Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i mamy kolejny dowód na bulba ustawowego, bo skoro użytkownik
    > indywidualny z definicji nie prowadzi żadnej działalności gospodarczej
    > to co ma znaczyć "nie prowadzących działalności gospodarczej na dostęp
    > szerokopasmowy". Wychodzi masło maslane.

    to jeszcze jeden kwiatuszek do ogrodka - ale teraz z dzialki tpsa:-)
    no wiec mowiac po krotce panienka na blekitnej linii twierdzi ze jest osoba
    ktora siedzi i kwalifikuje czyktos jest odbiorca indywidualnym prowadzacym
    dzialanosc "na" czy nie:-)
    to jak myslicie jak to robi? losuje?:-) bo tego juz nie udalo mi sie od
    panienki wyciagnac:-)

    ania
    www.aem.pl GG: 1145538
    osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki