  • Data: 2017-11-02 14:06:30
    Temat: Re: JPK dla mikroprzedsiębiorców
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zgadzam się. Nie da się zapewnić narzędzi dla wszystkich. Sensownym jest danie:
    >
    > a) wymagań dot. formatu
    > b) czasu
    >
    > by każdy sobie swoje narzędzie w danym zakresie znalazł i był z niego zadowolony.
    > Bo inaczej, to znowu będzie jeden niezadowolny, że narzędzie które jest, to jest
    > pod Windows, a on chce pod Ołsom Linux Limited 5 Copies In The World Edition 1975,
    > bo on akurat takiego używa i mu wystarcza.

    Masz rację, że nie da się dla wszystkich.
    Ale...
    Wydaje mi się, że ewentualny problem mogą mieć tylko ci najmniejsi, a
    ich potrzeby są chyba na tyle podobne, że powinno dać się je zdefiniować
    w stopniu wystarczającym do zrealizowania narzędzia.

    Nakłada się na wszystkich (w tym tych najmniejszych) jakieś wymagania, a
    celem jest zapobieżenie wypływania dziesiątek miliardów przez
    nieszczelności. Czy wymaganie, aby władza przeznaczyła mikroskopijny
    ułamek tej kwoty i dostarczyła tym najmniejszym odpowiednie narzędzie,
    zamiast opisu formatów uważasz, za zbyt wygórowane?
    P.G.