  • Data: 2016-10-07 12:01:06
    Temat: Re: JPK faktury
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jedenptak" napisał w wiadomości grup
    On Thu, 6 Oct 2016 20:30:54 +0200 "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo to ja musze "zrobić" ten program. Jest połączony z innymi
    >programami, np. FK, a FK połączone automatami ksiegujacymi z programu
    >sprzedażowego, a pr. sprzedażowy z raportami koncernowymi , a ...

    >Mam ( na miesiac) 400 FA zakupu i 20 tys (nr) FA sprzedaży,
    >może to nie jest powalające wobec dużych sieci, ale ... jest co robić

    Ale program jest jeden, to w czym problem ile tych faktur przetwarza
    ?
    Ksiegowi moga narzekac, bo oni te 400 faktur zakupowych wklepuja i im
    przybedzie pracy, ale nie Ty :-)

    Pomysl lepiej o operatorach telefonicznych - 10 mln faktur co miesiac,
    i niech sobie przychodzi US na kontrole,
    udostepnic magazyn i nie wypuscic, poki nie podpisza, ze sprawdzili
    miesiac i nie zauwazyli zadnych nieprawidlowosci :-)

    J.