  • Data: 2017-05-17 09:27:20
    Temat: Re: JPK - jaki program do faktur?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 16 May 2017 10:12:29 +0200, w <ofec9d$uuj$1@node1.news.atman.pl>, Pete
    <n...@n...com> napisał(-a):

    > Jakie błędy?

    Upierdliwe niedoróbki. A to w okienku paragonu nie można wpisać, że zapłacono.
    A to skasowanie faktury powoduje, że nadal w należnościach pozycja zostaje. Jak
    wystawisz drugą fakturę z tym samym numerem, to masz zdublowane należności.

    > Skoro odradzasz, to może byś coś również zaproponował.

    Nie polecę nic konkretnego, bo sam nadal męczę się z MK (po części z lenistwa,
    bo już ogarnąłem ten program - ale znam na tyle, że nie polecam).

    Kiedyś używałem Subiekta, później programów firmy Reset2. Oba robią dobre
    wrażenie.