  • Data: 2017-06-22 10:11:38
    Temat: Re: JPK - jaki program do faktur?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > I poza duperelami musi patrzeć aby miec jak najwięcej płacących
    > klientów. Wywalenie połowy z powodu zmiany "bibiloteki do sieci o 1%
    > szybszej i o 2.0065% szybszego pisania kodu" jest debilizmem.

    Zawsze jest coś za coś. Wprowadzając nowe API - ryzykujesz utratą
    klientów. Zostając przy starym, uniemożliwiasz rozwój programu, bądź
    poprzez coraz bardziej szalone workaroundy bądź intensywne forkowanie
    projektu zaciągasz dług technlogiczny który z czasem coraz więcej kosztuje.

    Dochodzisz w końcu do pewnego momentu, kiedy musisz skokowo pójść do
    przodu, przez co tracisz starych klientów, ale nie masz nowych, bo twój
    program od lat jest antyczny i wszyscy którzy docenią nowinki siedzą u
    konkurencji :).

    p. m.