    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: JPK - jaki program do faktur?
    Date: Fri, 23 Jun 2017 16:45:00 +0200
    <oic1pl$2vj$1@node1.news.atman.pl>
    <g8oy21ckirzh.vela1hi9r9pg$.dlg@40tude.net>
    <oiegsr$ff1$1@node1.news.atman.pl>
    <594b7bba$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <oigpc6$lsb$1@node1.news.atman.pl>
    <594cd70c$0$5157$65785112@news.neostrada.pl>

    On 6/23/2017 10:53 AM, m wrote:
    > Ale właśnie czasem warto. Z powodów które wymieniłem. Bo niezmienianie
    > bibliotek powoduje narastające lawinowo koszty.

    To jest powazny powód. Powaznym powodem nie jest zmiana "że gdzieś jest
    jakaś bibliteka ktora przyniesie 1% predkości sieci więcej ale wymaga
    minimum win10". Chyba że to aplikacja do rutowania ruchu
    międzynarodowego, ale przecież nie o takim sofcie tu gadamy, gadamy o
    duperelnych aplikacjach będących głównie widokami na bazy danych, czyli
    99% zapotrzebowania korpo i państwa, tłuczonego seryjnie w RADach bez
    grama refleksji, wyklikowanego myszką. Gdzie na codzień potykasz się o
    WinXP, dyski 2GB, monitory CRT i sieci na BNC koegzystujące z najnowszym
    sprzętem (zazwyczaj na biurku grubego prezesa). Gdzie zmiana na win7
    generuje koszty idace w miliony u userów.

    Dlatego mówię o balansie, ale uwazam za głeboko idiotyczny absurd że
    użyteczny sprzet który się zamortyzował nalezy koniecznie wymienić.
    Takie robienie biznesu to chyba tylko jak sie ma dotacje państwowe.

    Nikt nie pisze juz softu na win95 ale też pisanie *tylko* pod najnowsze
    to samobójstwo.