    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ja uzyskać NIP dla nieletniego?
    Date: Thu, 26 Jul 2007 16:29:56 -0500

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tv3az3f0ipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > Nie znam przepisu nakazującego posiadanie pieczątki,
    > do tego przeszukałem ustawę o nip na okolicznośc wyrazów
    > pieczątka, stempel ich skrótów i odmian i też nic nie znalazłem.
    > Rozwiń więc proszę tą myśl, bo może coś przeoczyłem ze zmęczenia,

    Poszukaj "za posrednictwem platnika". Uwiarygodnij po prostu, ze ten list
    wrzucony do skrzynki jest od platnika.
    Napisalem pieczatki bo jak narazie pokutuje to jako najlepsze zrodlo
    wiarygodnosci.

    > Czyli defacto można zgłosić każdego, najwyżej później coś się omsknie
    > i jednak nie będzie tej zaliczki - w końcu umowa o dzieło może być ustna
    > a do wykonania może nie dojść.

    ograniczeniem jest to slowo platnik. "Od" jest od momentu kiedy stajesz sie
    dla kogos platnikiem
    "Do" jest okreslone jako 7 dni od dnia potracenia pierwszej skladki.