  • Data: 2012-10-28 01:16:47
    Temat: Re: Jak dorobić bez zakładania DG?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie w tym samym miejscu, gdzie w moim poście znalazłeś "uchylanie
    > się od podatku".

    Jakie "pewnie"? O firmanctwie napisałeś wprost. O pracy na etacie nie
    było słowa.

    Cytuję:
    "Streszczając, jedynym realnie dostępnym prostym rozwiązaniem
    będzie pogodzenie się z faktem, że "zorganizowanie" przejmuje
    ktoś inny, i ten ktoś (prowadzący DG, najlepiej z kasą
    rejestrującą) będzie pod swoją firmą prowadził tę usługę."

    > W tym cały problem, że to zjawisko nie występuje.
    > No... chyba że. Ale nie to miałem na myśli.

    No to albo "chyba że" albo "zjawisko nie występuje", zdecyduj się.

    Nie mam pojęcia co miałeś na myśli, ale sytuacja jest prosta: kto inny
    wykonuje usługę, a kto inny wystawia rachunek/fakturę = dzielą się pod
    stołem = firmanctwo.

    Pozdrawiam
    Piotr