    From: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak? formę opodatkowania wybrac?
    Date: Thu, 8 Sep 2005 12:29:03 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@mbp.euronet.net.pl

    Użytkownik "ELT" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dfkv7j$lpq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >Z US dowiedziałem sie,
    > ze nie ma juz ryczałtu [?] wiec pozostaje mi kwestia karty podatkowej lub
    > normalnego opodatkowywania.

    Hmmm - OIDP pamietam z tego, co zagladalem ostatnio do UoZPDopnOF to rzucila
    mi sie tam w oczy stawka 17% dla lekcji na godziny. Czyli IMHO nie oplaca
    sie wcale - w koncu nawet korepetytor koszty jakies tez ponosi (chociazby
    ogloszenia w prasie) - poza tym przy ryczalcie opodatkowanie jest od
    pierwszej zlotowki (a moze i od 50 gr :) a przy zasadach ogolnych dopiero od
    nadwyzki ponad blisko 3 kpln.
    Korepetycje byly kiedys na pewno na karcie i to jakos smiesznie, bo zaleznie
    od ilosci godzin :) - nie wiem, czy faktycznie udzielonych, czy wywrozonych
    przez (Naczelnika)US ze szklanej kuli. Moze nadal tak jest.

    Pozdrawiam
    SDD