    Date: Wed, 24 Jun 2015 09:43:53 +0200
    From: Robert Winkler <n...@n...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak jest z wygranymi w grach przez internet?

    W dniu 2015-06-23 o 19:57, Waluś pisze:

    > no chyba jest, jak może to firmować pan z Lotto.pl/
    > :)

    Pisałeś ze organizator jest poza granicami polski,
    przeczytaj więc artykuł 107 § 1 oraz § 1 Kodeksu karnego skarbowego

    Art. 107. § 1. Kto wbrew przepisom ustawy lub warunkom koncesji lub
    zezwolenia
    urządza lub prowadzi grę losową, grę na automacie lub zakład wzajemny,
    podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych
    albo karze pozbawienia wolności do lat 3, albo obu tym karom łącznie.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej
    Polskiej uczestniczy
    w zagranicznej grze losowej lub zagranicznym zakładzie wzajemnym.

    0930

    To że coś jest reklamowane, nie znaczy że jest legalne.

    /Robert