    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak jest z wygranymi w grach przez internet?
    Date: Wed, 24 Jun 2015 16:53:02 +0200

    Użytkownik "Robert Winkler" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-06-23 o 19:57, Waluś pisze:

> [...]
    >przeczytaj więc artykuł 107 § 1 oraz § 1 Kodeksu karnego skarbowego
    >Art. 107. § 1. Kto wbrew przepisom ustawy lub warunkom koncesji lub
    >zezwolenia
    >urządza lub prowadzi grę losową, grę na automacie lub zakład
    >wzajemny,
    >podlega karze grzywny do 720 stawek dziennych
    >albo karze pozbawienia wolności do lat 3, albo obu tym karom łącznie.
    >§ 2. Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej
    >Polskiej uczestniczy
    >w zagranicznej grze losowej lub zagranicznym zakładzie wzajemnym.
    30930
    >To że coś jest reklamowane, nie znaczy że jest legalne.

    a) pan z Lotto ... hm, on w zasadzie urzadza gre u siebie, w GB, czy
    na Cyprze, to czy mozna go skazac za to, ze Polacy sie podlaczaja, i
    to nielegalnie ?
    No ale reklamuje wyraznie w Polsce ...

    b) za pierwszym razem nie posadza, to ile tej grzywny maksymalnie moze
    byc ?

    c) trzeba mowic, ze sie gralo z zaganicy. Tylko uwaga - kamery na
    drogach, komorki wszystko zapisuja ... czas chyba przeniesc sie do
    nierejestrowanego prepaida :-)

    d) najwyrazniej ... nie przelewac. Smierdza fikusowi pieniadze, to mu
    nie dawac :-)
    Tylko gdzie trzymac ... w USA nie, w Szwajcarii tez lepiej nie ....

    e) a uzasadnic pozniej latwo - akcje zagraniczne kupic i z dywidendy
    zyc, spolke zagraniczna zalozyc i zysk uczciwie opodatkowac ...

    J.