eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak księgować? -inna data wystawienia faktury a inna data sprzedaży. › Re: Jak ksiegowaae? -inna data wystawienia faktury a inna data sprzeda?y.
  • Data: 2008-11-23 09:14:07
    Temat: Re: Jak ksiegowaae? -inna data wystawienia faktury a inna data sprzeda?y.
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23-11-2008 o 09:47:10 Zbyszek <h...@k...onet.pl> napisał(a):

    > Ju? zg?upia?em.
    > W takim razie jak rozwi?zaae te sytuacje aby odnie?ae jak najmniejsze
    > obra?enia podczas ewentualnnej kontroli i aby byae najbli?ej
    > obowi?zuj?cego
    > prawa podatkowego.

    Ja podejżewam że za to grozi może mandat 100zł, albo i nic - zwłaszcza
    że nie wpływa to na miesiące powstania przychodu i obowiązku w VAT,
    była to sytuacja jednorazowa, poksięgujesz wszystko poprawnie
    i zrobisz na fakturze adnotację że księgowa tak chciała a Ty
    źle wyliczyłeś 7 dni i stało się :-)
    Poza tym jako wykroczenie skarbowe przedawnia się to po roku,
    więc 7/11/2009 będzie po zawodach od strony karnej skarbowej.

    Pozdrawiam,
    TOmek