eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak ksiegowac koszty? › Re: Jak ksiegowac koszty?
  • Data: 2004-01-07 21:41:30
    Temat: Re: Jak ksiegowac koszty?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik plissken napisał:

    > Witam,
    >
    >>>, natomiast
    >>
    >>wszystko inne rozlicza się albo w miesiącu otrzymania faktury, albo w
    >>następnym :)
    >
    >
    > W nastepnym? Na pewno? Bo jesli mowimy caly czas o kosztach to IMHO nie Pan
    > racji - tylko w danym miesiacu wzglednie pod data otrzymania.

    Jak na razie okresem rozliczeniowym dla podatku dochodowego jest ROK i
    koszty nalezy ujmowac w ROKu w którym je poniesiono lub w ROKU którego
    dotyczą. Nie ma ograniczeń co do ujmowania kosztów w miesiącach
    późniejszych o ile tylko mieszczą się we właściwym roku.

    Tu sobie poczytaj cobyś w niewiedzy nie umarł :-)
    art. 22 ust 4, 5 i6 UoPDOF

    >
    >
    >>Leasing musisz zaksiegowac tak jak księgowałes poprzednie faktury :).
    >
    >
    > Leasing ksieguje sie pod TERMINEM PLATNOSCI (identycznie jak "media"), wiec
    > tu tez sie z Panem nie zgodze.

    W koszty? Czy odliczenie VAT?
    Jeżeli VAT to poprosze podstawe prawną tego twierdzenia.

    Zreszta jeżeli to ma dotyczyc kosztów to tez poprosze podstawe prawną :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1