  • 31. Data: 2005-01-07 08:36:09
    Temat: Re: Jak moze wygladac numer NIP?
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > On Wed, 15 Dec 2004, Lesio5 wrote:
    > [...]
    >
    > ...zgadza się :) (nie zaznaczyłem).
    > Chodziło o to że to jedyny który kiedykolwiek ktoś wskazał jako
    > "opisujący format".
    > Dalej nie wiem czy mogę zapisywać heksadecymalnie ;) (a pytający
    > - czy 'kreseczki' wstawiać gdzie chce :))
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd

    nip to owe cyferki, kreseczki sa "dekoracja"

    Uklad kreseczek sugeruje, czyposlugujacy sie nipem jest osoba fizyczna
    czynie, ale pewnosci nie ma...

    Rozne uklady kreseczek widzialm...

    A jak chcesz godfrydzie to moze byc i hexadecymalnie,
    byle nie "oktalnie", bo bo cyfry o-9 w hex sa takie same jak w dec..
    a o cyferki wlasnie chodzi..

    Boguslaw