  • Data: 2007-06-20 19:16:14
    Temat: Re: Jak opodtkować działalność- pytanie poglądowe
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od: <m...@g...com>
    Data: 20 czerwca 2007 20:32

    >przybliżeniu tylko 300 stu studentom :-) to wiąże sie dla mnie ze

    300 stu czyli 30 tysiacom - niezly rynek :)

    >W okresie pilotażowym chce zarejestrować działalność na tatę który
    jest policjantem i mógłby ją prowadzić za zgodą komendanta.

    Rozumiem, ze tata bedzie stal za lada, kserowal i bindowal? (jednoczesnie
    pracujac w Policji)

    >Czy jeśli opodatkuje działalność w formie karty podatkowej to będe
    miał możliwość jej zawieszenia? w miesiącach wakacyjnych kiedy
    przecież nie przyjdzie mi tam żaden student.

    Dokladnie bedziesz mogl tak samo zawiesic, jak w przypadku innych form
    opodatkowania. Jesli faktycznie przez wakacje punkt bedzie zamkniety, bo nie
    bedzie potencjalnych klientow, to moze ZUS takie 2-3 miesieczne zawieszenie
    uznac.

    Pozdrawiam
    SDD