  • 1. Data: 2007-06-20 19:16:14
    Temat: Re: Jak opodtkować działalność- pytanie poglądowe
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Od: <m...@g...com>
    Data: 20 czerwca 2007 20:32

    >przybliżeniu tylko 300 stu studentom :-) to wiąże sie dla mnie ze

    300 stu czyli 30 tysiacom - niezly rynek :)

    >W okresie pilotażowym chce zarejestrować działalność na tatę który
    jest policjantem i mógłby ją prowadzić za zgodą komendanta.

    Rozumiem, ze tata bedzie stal za lada, kserowal i bindowal? (jednoczesnie
    pracujac w Policji)

    >Czy jeśli opodatkuje działalność w formie karty podatkowej to będe
    miał możliwość jej zawieszenia? w miesiącach wakacyjnych kiedy
    przecież nie przyjdzie mi tam żaden student.

    Dokladnie bedziesz mogl tak samo zawiesic, jak w przypadku innych form
    opodatkowania. Jesli faktycznie przez wakacje punkt bedzie zamkniety, bo nie
    bedzie potencjalnych klientow, to moze ZUS takie 2-3 miesieczne zawieszenie
    uznac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2007-06-20 21:40:39
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 20 Cze, 21:16, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > bedzie potencjalnych klientow, to moze ZUS takie 2-3 miesieczne zawieszenie

    Może ale nie musi :-)

  • 3. Data: 2007-06-22 20:06:04
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Wed, 20 Jun 2007 14:40:39 -0700, m...@g...com napisał(a):
    [...]>

    > Może ale nie musi :-)

    Co więcej, może uznać, a po kilku latach stwierdzić że jednak nie uznaje,
    i upomnieć się o zaległe + odsetki, jak to się masowo zdarzyło jakiś rok
    temu.

    p. m.