  • Data: 2004-10-01 09:57:49
    Temat: Re: Jak płacić 4 razy mniejszy podatek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Oct 2004, Paszczak wrote:
    [...]
    >+ Wracając jeszcze do wątpliwości Gotfryda - zamiast korekt można zrobić
    >+ sprzedaż, tj. zaprzyjaźniona firma sprzedaje mi kupiony wcześniej ode mnie
    >+ sprzęt. Wtedy chyba jest jasność, w którym roku i miesiącu to rozliczać?

    Tak BTW: zupełnie pominęliśmy (równo :>) taki mały drobiazg:
    "zaprzyjaźnieni" zwrócą ci (lub odsprzedadzą) sprzęt.

    I CO DALEJ ?

    1. sprzedajesz go komuś. Rewelacja. No to mogłeś go kupić w tym
    roku i WCALE nie płacić ryczałtu w zeszłym roku, prawda ?
    2. nie sprzedajesz go. Pięknie, masz wysoki "koszt nabycia"
    lub (podważane przeze mnie) "ujemne dochody". Jak długo ?
    Co się stanie przy okazji remanentu ;) ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)