eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak podpiąć e-księgarni pod firmę kolegi (nieformalna spółka)? › Re: Jak podpiąć e-księgarni pod firmę kolegi (nieformalna spółka)?
  • Data: 2012-07-18 10:52:08
    Temat: Re: Jak podpiąć e-księgarni pod firmę kolegi (nieformalna spółka)?
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.07.2012 10:00, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2012-07-18, Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    > Tak, wiem. Jest bardziej marudny, nastawiony bardziej roszczeniowo
    > i ma podejście "nie da się".
    >
    > [...]
    > Skoro się pyta, znaczy że nie wie że to jest niezgodne z prawem.
    > A skoro nie ma w tym doświadczenia, to sobie krzywdę zrobi i tyle.

    Łoj chyba przesadzasz. Znakomita większość znajomych mi "kombinujących w
    podatkach" robi to bez elementarnej znajomości przepisów a często i bez
    jakiejkolwiek próby krycia się ze swoim procederem.

    I co? Żyją. Nikt nie analizował czy dany sposób działania jest legalny
    czy nie. Po prostu na rympał do przodu - i to jest skuteczna taktyka.
    Niektórzy odpadają, ale zawsze to sa "nie my" :).

    p. m.