  • 1. Data: 2009-07-11 10:35:21
    Temat: Jak prawidłowo obliczyć odsetki dla US?
    Od: " Poldek" <n...@N...gazeta.pl>

    Witam, w dniu 30 kwietnia 2009 r. złożyłem w lokalnym US PIT-36. Z zeznania
    wynikało, że mam do dopłacenia 143 zł podatku za 2008 r. Ale nie wpłaciłem od
    razu tych pieniędzy. Teraz chcę wpłacić. Jak prawdiłowo obliczyć odsetki (bo
    rozumiem, że ze względu na spóźnienie powinienem zapłacić z odsetkami) od
    kwoty 143 zł powiedzmy na dzień 13 lipca 2009 r.?

  • 2. Data: 2009-07-11 10:55:07
    Temat: Re: Jak prawidłowo obliczyć odsetki dla US?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/odsetkowy/
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-07-11 11:15:04
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Jacek_P wrote:

    > http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/odsetkowy/

    Merci.

    Nawiasem mówiąc, wyszło że w tym przypadku należne odsetki to 0 zł :-)

  • 4. Data: 2009-07-11 13:22:35
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-07-2009 o 13:15:04 Poldekk <n...@g...pl> napisał(a):

    > Merci.
    >
    > Nawiasem mówiąc, wyszło że w tym przypadku należne odsetki to 0 zł :-)

    Poniżej bodajże trzykrotności dopłaty do listu poleconego nie trzeba płacić odsetek.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-07-11 18:50:07
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    Tomek wrote:

    > Poniżej bodajże trzykrotności dopłaty do listu poleconego nie trzeba płacić
    odsetek.

    Tak też to objaśnił podany kalkulator.

    Zastanawiam się tylko, co to jest "dopłata do listu poleconego". Różnica
    pomiędzy ceną znaczka na list zwykły, a ceną znaczka na list polecony
    w przedsiębiorstwie Poczta Polska?

  • 6. Data: 2009-07-11 21:10:44
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-07-2009 o 20:50:07 Poldekk <n...@g...pl> napisał(a):

    > Tak też to objaśnił podany kalkulator.
    >
    > Zastanawiam się tylko, co to jest "dopłata do listu poleconego". Różnica
    > pomiędzy ceną znaczka na list zwykły, a ceną znaczka na list polecony
    > w przedsiębiorstwie Poczta Polska?

    Tak

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 7. Data: 2009-07-11 23:03:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > Tak

    Czyli 2,20zł. 3*2,20=6,60zł.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2009-07-12 08:53:21
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 12 Jul 2009 01:03:18 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Czyli 2,20zł. 3*2,20=6,60zł.

    A w praktyce: odsetki trzeba zaokrąglić do pełnych złotych, więc 7 zł
    płacimy, 6 nie.