  • Data: 2003-06-24 21:15:45
    Temat: Re: Jak rozliczac toner...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Jun 2003, Krzysztof Gil wrote:

    >+ Użytkownik "Andrzej Grzesik" [...]
    [...o remanencie toneru...]
    >+ > powaznie??
    >+
    >+ mniej wiecej,

    Dura lex... :]
    [...]
    >+ nie sadze aby ktokolwiek zakwestionowal slusznosc
    >+ wprowadzania tonerow w koszty.

    MSZ czujność ci spadła: właśnie Maddy to zrobiła prowokując
    dywagacje o spisywaniu toneru w remanencie :)

    >+ ale to tylko moje skromne zdanie.

    Ze zdaniem że "ja bym zaryzykował" (wpisanie w koszty)
    to się zgodzę :)

    Przyznam że pewne wątpliwości są: nie na poziomie toneru
    "w skrzynce", ale np. całego pojemnika/bębna/czy-w-czym-on
    -w-danym-modelu-jest, o ile został kupiony "na zapas".
    Ale... w PK jest zdaje się takie pojęcie jak "poziom
    istotności" czy jakoś tak ? Myśle że zdroworozsądkowo
    należałoby oczekiwać podobnego podejścia do klasyfikacji
    "kosztu" w KPiR (przypomnę że Maddy powołała się właśnie
    na 'podobieństwo' :)).

    >+ pozd, kg
    wzajem - Gotfryd
    >+ (KPiR, VAT)