  • Data: 2002-12-09 16:09:35
    Temat: Re: Jak sie dokladnie wycenia uzywane auto do KŚT?
    Od: Sławomir Firek <k...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-12-09 16:02, Użytkownik Sławomir Dąbrowski napisał:

    > Sie da tylko po co? "Jeżeli nie można ustalić ceny nabycia" - a jeżeli
    > można
    > i to wyższą to po co udawać, że nie można po to żeby ustalić niższą?

    Moim skromnym zdaniem cena nabycia dotyczy rzeczy nabytych w czasie
    prowadzenia DG i do DG, natomiast nabyte i użytkowane na własny użytek,
    posiadają określoną (pytanie było - jak ?) wartość na dzień wprowadzenia
    do EŚT, która to może być niższa, lub wyższa (przeprowadzony w
    międzyczasie remont kapitalny, modernizacja).
    Trudno by było obronić wprowadzenie do EŚT, nabytego kilka lat temu np.
    samochodu, dzisiaj z wartością początkową równą ówczesnej cenie jego
    zakupu, jeśli ktoś potrafi chętnie poznalibyśmy metodę.
    Sławek