  • Data: 2010-11-25 21:49:21
    Temat: Re: Jak się liczy składkę na ubezpieczenie społeczne?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Nov 2010, pawelj wrote:

    > Wygląda na to że zus juz na prostą wyszedł i mu kasa niepotrzebna no bo
    > innego powodu obniżenia składki nie widzę.

    No ja widzę - składka celowa powinna być celowa, a nie rozdawana
    na inne potrzeby.
    Jeśli chciałeś napisać, że rząd/posłowie powinni byli zwiększyć
    składkę społeczną, to bym przynajmniej rozumiał co masz na myśli.
    Stan, w którym na ubezpieczenie rentowe zbiera się wiele więcej
    niż faktycznie potrzeba (mimo, że .pl przoduje w udziale "rentowców"
    w Europie!) był jakby nie patrzeć chory.

    pzdr, Gotfryd