  • 1. Data: 2011-04-28 10:16:15
    Temat: Jak sie rozliczyc prowadzac dzialalnosc gosp?
    Od: Kunio <k...@n...com>

    Prowadze od grudnia jednoosobowa działalność gosp. Jaki PIT powinienem
    wypełnić? Pamietam ze do konca stycznia tez skladałem do US jakis PIT -
    nie wystarczy?

  • 2. Data: 2011-04-28 10:33:52
    Temat: Re: Jak sie rozliczyc prowadzac dzialalnosc gosp?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-28 12:16, Kunio pisze:
    > Prowadze od grudnia jednoosobowa działalność gosp. Jaki PIT powinienem
    > wypełnić? Pamietam ze do konca stycznia tez skladałem do US jakis PIT -
    > nie wystarczy?

    PIT 36, PIT B, jeśli masz odliczenia, to PIT 0

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-04-28 10:37:19
    Od: Kunio <k...@n...com>

    W dniu 2011-04-28 12:33, Liwiusz pisze:

    > PIT 36, PIT B, jeśli masz odliczenia, to PIT 0

    dodam ze jestem na ryczałcie

  • 4. Data: 2011-04-28 10:46:50
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 28-04-2011 12:37, Kunio pisze:

    > dodam ze jestem na ryczałcie

    To troche zmienia postac rzeczy. PIT-28 + zalczniki... do konca stycznia
    2011r...
    Moga byc jeszcze inne pity (np. 37), ale to zalezy, czy cos robiles
    oprocz DG w zeszlym roku.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-04-28 10:50:34
    Od: Kunio <k...@n...com>

    W dniu 2011-04-28 12:46, elephanto pisze:

    > To troche zmienia postac rzeczy. PIT-28 + zalczniki... do konca stycznia
    > 2011r...
    > Moga byc jeszcze inne pity (np. 37), ale to zalezy, czy cos robiles
    > oprocz DG w zeszlym roku.

    nic nie robiłem. Czyli rozumiem ze to co złożyłem do 31 stycznia
    wystarczy i teraz nic nie musze?

  • 6. Data: 2011-04-28 10:51:57
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 28-04-2011 12:46, elephanto pisze:

    > To troche zmienia postac rzeczy. PIT-28 + zalczniki... do konca stycznia
    > 2011r...
    Moje czytanie ze zrozumieniem.. ech..

    Jezeli to byl wlasnie ten pit, ktory skladales i nie pracowales na
    etacie (brak tez umow o dzielo czy zlecenia), to w zasadzie sprawa
    zalatwiona.

    --
    Adam

  • 7. Data: 2011-04-28 10:54:13
    Od: Kunio <k...@n...com>

    W dniu 2011-04-28 12:51, elephanto pisze:

    > Moje czytanie ze zrozumieniem.. ech..
    >
    > Jezeli to byl wlasnie ten pit, ktory skladales i nie pracowales na
    > etacie (brak tez umow o dzielo czy zlecenia), to w zasadzie sprawa
    > zalatwiona.

    no i luz

  • 8. Data: 2011-04-28 22:44:08
    Od: adam <a...@g...pl>

    > no i luz

    Czy na pewno?!
    Po poziomie zapytania wnioskuję że masz zerową wiedzę o przepisach. Nie
    traktuj grupy jako wykładni przepisów, możesz tylko wyrobić sobie
    orientację. Urzędy Skarbowe są bezlitosne jeśli złapią Cię na błędzie.
    Adam