    From: "podatnik" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Jak się rozliczyć z POdatków
    Date: Fri, 4 Jul 2014 21:39:15 +0200

    Gotfryd Smolik news napisał:
    > Jeśli tym samym zostanie wykazana kwotu "dochodu z pracy" oraz *nie*
    > zostanie wykazana kwota "zapłacone zaliczki", to podatnik właśnie płaci
    > podatek!
    > Bo wynikiem PITa rocznego jest właśnie obowiązek zapłacenia *podatku*
    > wyliczonego jako kwota należna minus zapłacone zaliczki, za cały rok.

    A z czego ja niby miałbym zapłacić ten podatek gdy nie zapłacił go
    pracodawca?
    Ja nie mam maszynki do drukowania pieniędzy w piwnicy!

    Ok, więc umawiam się z pracodawcą że dostaje wyolatę brutto brutto i sam
    sobie na koniec roku opłacam podatek, wszystko będzie ok?

    > Nie pamiętam jak nazywa się formalnie forma "popędzania" w sprawie
    > wydania decyzji. Może ktoś napisze, a jak nie, to trzeba by do KPA
    > i Ordynacji zaglądać, nie chce mi się :)

    Ja ich nie zamierzam popędzać bo g* mogę im zrobić i nic mi to nie da,
    zwracam jedynie uwagę na stosunek US na tego typu sprawy, czyli totalna
    olewka.