  • Data: 2002-12-19 21:14:41
    Temat: Re: Jak to jest z SC teraz???
    Od: "Jacek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik" <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl> napisał w
    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0212192029470.-286863@k6-2.portez
    jan.zabrze.pl...
    > Nie oponuję

    I Twoje szczęście,bo niebawem mogę się znaleźć w Twoich okolicach-:)))

    > Nikt nie wyciągnął na piśmie (sprawdziłem :)), ale ktoś
    > mógłby się zasugerować twoją odpowiedzią sprzeciwiającą
    > się pierwszej odpowiedzi o UM, wyciagając wniosek że
    > nic w UM zmieniać nie musi.

    Niech Ci będzie,mam dziś dobry nastrój-:))) Jesteś bardziej "dociekliwy"
    niż inspektor UKS i chwała Ci za to.

    > ...nie chodzi o to że nazwa jest "możliwa".
    > Jeśli nazwa 1.os.DG jest inna niż nazwa S.C. to *gdzie* jest
    > zarejestrowana nazwa SC ?
    Pisząc obrazowo-pod spodem OF-tak jest w moim przypadku

    Jacek Chyczewski "XXXXXXX"
    "YYYYYYYYYYY" S.C.
    I to wszystko na temat spółki.Wspólnik ma tylko "YYYYYYYYYYY" S.C. a u
    "góry" jego dane.Można nadinterpretując powiedzieć że wspólnik
    "zarejestrował" spółkę (w olbrzymim przybliżeniu-bo faktycznie tak nie
    jest)

    > owa nazwa *nie* wpisana do ewidencji...

    Pewnie można,ale ręki nie dam

    >Owszem, czarno na białym nie napisali

    No właśnie.Znowu mamy miejsce na własne domysły.

    > . Ale arkusz ewidencyjny miejsce na nazwę
    > *ma* ! I niby dlaczego nazwa 1.os DG ma być "lepsza" od
    > nazwy S.C. - bądź na odwrót ? (tj jedna *jest wpisana
    > - a druga jakoby *nie* [nie musi]). Dziwne by było...

    E Ty to znowu w moc formularzy wierzysz (w większości wypadków z dużym
    "zapasem" projektowanych ).Formularz to nie przepis ustawowy i można go
    ..........ć
    A mało to dziwnych spraw na tej grupie się przewija? Mnie już nie zdziwi
    nic,nawet to jak w Rozp.Jakiegoś Ważnego Ministra napiszą ,że od
    dd/mm/rrrr przestaje obowiązywać przyciąganie ziemskie i z tego tytułu
    trzeba uiszczać podatek {(bo lżej się będzie żyło-:)))}

    > BTW: jakby ktoś dotarł do "odrębnej ustawy" (o zasadach
    > dokonywania wpisów !) powołanej w art.7 PDG i ma jakiś
    > link to bardzo poproszę...

    Poszukam jak mnie skleroza nie dopadnie

    > "OK, S.C. nie rejestrujemy ale należy coś zrobić
    > z wpisem 'osobistym' bo *informacja* o SC powinna być" :)
    >
    > Lepiej ?? (mam nadzieję :))

    Lepiej,a wręcz nawet za dokładnie-:)))