  • 1. Data: 2004-04-30 13:01:22
    Temat: Jak to jest z tym NIP UE ?
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów, posiadających NIP EU sprawdził na
    stronach http://europa.eu.int/comm/taxation_customs/vies/en/v
    ieshome.htm czy
    jest już zweryfikowany ?

    Ja jakoś nie mogę znaleźć tych, o których wiem, że mają NIP EU.
    A Czesi, Słowacy i Litwini już są :(
    Znowu nasze @#$% mf dało dupy.

    Stasiek G.

  • 2. Data: 2004-04-30 13:29:44
    Temat: Re: Jak to jest z tym NIP UE ?
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Stasiek G." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów, posiadających NIP EU sprawdził na
> [...]

    Taki mam odzew:
    Error: Incomplete (VAT + MS required) or corrupted data input.

  • 3. Data: 2004-04-30 13:33:48
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik SP9LWH napisał:
> [...]
    ieshome.htm

    > czy

    > Taki mam odzew: Error: Incomplete (VAT + MS required) or corrupted

    Ja tez dla 3 róznych nipów.

    Pytanie - czy zadziała dopiero w maju czy faktycznie nasi pokpili sprawę
    (ktoś kiedys głosił że wprowadzanie naszyn NIPów do europejskiej bazy
    polega na przeklepywaniu ich recznie przez jedną piszpanne w
    ministerstwie.. ale chyba tak źle byc nie może...)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-04-30 13:53:06
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    SP9LWH <s...@a...pl> wrote:

    > Taki mam odzew:
    > Error: Incomplete (VAT + MS required) or corrupted data input.

    Zauważ jak się zmienił kod kraju. Coś jest z bazą schrzanione. Założę
    się, że to wynik problemów z komunikacją z (nieistniejącą pewnie :) )
    polską bazą... Jak zwykle...

    P.

  • 5. Data: 2004-04-30 15:53:51
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > polega na przeklepywaniu ich recznie przez jedną piszpanne w
    > ministerstwie.. ale chyba tak źle byc nie może...)

    a jednak, chyba tak :(, faktemjest,że moi czescy i litewscy kontrahenci już
    tam są

    Stasiek G.

  • 6. Data: 2004-04-30 17:20:04
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > czy
    >
    > Taki mam odzew:
    > Error: Incomplete (VAT + MS required) or corrupted data input.

    Oznacza to, że podatnik został zweryfikowany jako skorumpowany ;>

    BaLab
    (też "skorumpowany")

  • 7. Data: 2004-05-01 06:00:24
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
    > polega na przeklepywaniu ich recznie przez jedną piszpanne w
    > ministerstwie.. ale chyba tak źle byc nie może...)

    Kontrahent zza Odry powiedzial, ze Polska nie jest jeszcze podpieta do
    VIES - nie wdawal sie w szczegoly, ale przypomina mi sie pewna anonimowa
    wypowiedz pracownika US na forum Pulsu Biznesu, ktory twierdzil, ze MF nie
    przyznaje sie do pewnych "niedociagniec"...
    Niewykluczone, ze jeszcze dluuugo nie bedziemy podpieci... Na szczescie od
    czego sa faksy.

    Pozdrawiam
    Lukasz G.

  • 8. Data: 2004-05-01 09:41:07
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    > Taki mam odzew:
    > Error: Incomplete (VAT + MS required) or corrupted data input.

    juz jest odzew, ze nie ma takiego nipu :((((

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-05-01 09:41:14
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    gasper <g...@p...com> wrote:
    > Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    > >
    > juz jest odzew, ze nie ma takiego nipu :((((

    Działa :)

    Yes, valid VAT number

    VAT number PL xxxxxxxxxx
    Member State PL
    Name ---
    Address ---
    Date when request received 01/05/2004 (dd/mm/yyyy)

    Szkoda że adresu nie podaje.

    P.

  • 10. Data: 2004-05-01 09:49:23
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Działa :)
    >
    > Yes, valid VAT number
    >
    > VAT number PL xxxxxxxxxx
    > Member State PL
    > Name ---
    > Address ---
    > Date when request received 01/05/2004 (dd/mm/yyyy)
    >
    > Szkoda że adresu nie podaje.

    u mnie jest : No, invalid VAT number

    a mam decyzje w ręku i ma date 28.04.2004