  • 1. Data: 2004-04-30 09:36:20
    Temat: Re: Zmiana branży a VAT
    Od: "krzysiek" <k...@z...com.pl>

    > Witam,
    > Jestem płatnikiem VAT i likwiduję sklep, ale prowadzę inną działalność -
    > również opodatkowaną VAT. Jak postąpić z kasą, remanentem i wyprzedażą
    tego,
    > co zostało - innym sklepom?
    > Ber

    można przed likwidacją sprzedać wszystko drugiej firmie
    VAT w jednej naliczysz a w drugiej odliczysz
    i bez problemu

  • 2. Data: 2004-04-30 09:36:20
    Od: "krzysiek" <k...@z...com.pl>

  • 4. Data: 2004-05-08 08:42:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Apr 2004, krzysiek wrote:

> [...]
    >+ > również opodatkowaną VAT. Jak postąpić z kasą, remanentem i wyprzedażą
    [...]
    >+ można przed likwidacją sprzedać wszystko drugiej firmie
    >+ VAT w jednej naliczysz a w drugiej odliczysz
    >+ i bez problemu

    Ha, a jak dla mnie - "mało danych".
    Przecież napisał "prowadzi inną działalność" ale nie napisał
    W JAKIEJ FORMIE. Jak jako "on" prowadził i sklep i ową "inną"
    działalność to co, sam sobie ma sprzedać ?? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)