  • Data: 2004-10-05 09:01:30
    Temat: Re: Jak to zaksiegowac
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarek Spirydowicz napisał:
    > In article
    > <P...@A...portezja
    n.zabrze.pl>,

    > Hmm. Mam wrażenie, że to mogłoby mieć znaczenie, gdyby to jemu płacili,
    > a nie on miał rachunek do zapłacenia. Mylę się?

    Mylisz się. Jest dokładnie odwrotnie.
    Metoda kasowa obowiązuje tylko koszty.
    Przychody w DG są zawsze rozliczane memoriałowo (z małymi, ściśle
    zdefiniowanymi wyjątkami, jak odsetki czy odszkodowania) - przychodem sa
    kwoty należne CHODŹBY NIE ZOSTAŁY FAKTYCZNIE OTRZYMANE. I tu jest pies
    pogrzebany.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl