  • Data: 2007-09-12 07:55:14
    Temat: Re: Jak udowodnić ZUSowi..
    Od: Jano <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Art pisze:
    > Witam..
    >
    > Jak udowodnić ZUSowi że w nie prowadziło się działalności gosp. w określonym
    > czasie (po zarejestrowaniu)?
    >
    > Pozdrawiam

    Wydaje mi sie, ze w momencie faktycznego (nie tego napisanego w
    ewidencji i zgloszeniu do US) rozpoczecia dzialanosci sklada sie takie
    oswiadczenie do US (przynajmniej 2 lata temu moj syn tak zrobil) i od
    tego dnia jestes obowiazany oplacac ZUS (roliczyli mu skladke dokladnie
    co do dni - rozpoczynal chyba 18-go).
    I wtedy masz podkladke pisemna - jak nie masz to .....

    Jano