  • 1. Data: 2005-03-09 11:28:29
    Temat: Jak udowodnic oplaty z internet??
    Od: "Puszka" <puszka78<wytnij>@go2.pl>

    Witam
    Za ten rok mozna odliczyc internet wiec trzeba by zaczac zbierac jakies
    faktury.
    Mam pytanie jak udowodnic US ze oplacam internet skoro dostaje faktury do
    zaplacenia ale z nich nie kozystam gdyz mam zlecenie stale w MBanku.
    Faktora wyglada jak 4 bloczki do przelewu na poczcie. Poza tym jest
    informacja ze nie mam zadnego zadluzenia i wszystko oplacam zgodnie z
    planem. Czy wystarczy jak wydrukuje dowod przelania pieniedzy czy musze
    poprosic bank o przeslanie wyciagu.

    Czy wydatki za internet moge odliczyc za caly rok czy za ten okres co wszedł
    vat??

    Pozdrawiam
    Puszka

  • 2. Data: 2005-03-09 12:12:34
    Temat: Re: Jak udowodnic oplaty z internet??
    Od: AlterNative <n...@g...wytnij.pl>

    Puszka <puszka78 napisał(a):
    > Witam
    > Za ten rok mozna odliczyc internet wiec trzeba by zaczac zbierac jakies
    > faktury.

    tak

    > Mam pytanie jak udowodnic US ze oplacam internet skoro dostaje faktury do
    > zaplacenia ale z nich nie kozystam gdyz mam zlecenie stale w MBanku.

    Dowodem poniesienia kosztów w wypadku ulgi na internet jest TYLKO faktura

    > Faktora wyglada jak 4 bloczki do przelewu na poczcie.

    to nie jest faktura tylko dowód wpłaty/przelewu

    > informacja ze nie mam zadnego zadluzenia i wszystko oplacam zgodnie z
    > planem. Czy wystarczy jak wydrukuje dowod przelania pieniedzy czy musze
    > poprosic bank o przeslanie wyciagu.

    nie wystarczy (patrz wyżej)

    > Czy wydatki za internet moge odliczyc za caly rok czy za ten okres co wszedł
    > vat??

    eeee, wydatki możesz odliczyć za cały rok _2005_ !!

    AlterNative

  • 3. Data: 2005-03-09 13:19:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Puszka <puszka78 wrote:
> [...]
    > zaplacenia ale z nich nie kozystam gdyz mam zlecenie stale w MBanku.
    > Faktora wyglada jak 4 bloczki do przelewu na poczcie.

    Chyba oprócz tych 4 bloczków jeszcze coś jest.
    Jakiś papierek z napisem faktura?