    From: "Puszka" <puszka78<wytnij>@go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak udowodnic oplaty z internet??
    Date: Wed, 9 Mar 2005 12:28:29 +0100

    Witam
    Za ten rok mozna odliczyc internet wiec trzeba by zaczac zbierac jakies
    faktury.
    Mam pytanie jak udowodnic US ze oplacam internet skoro dostaje faktury do
    zaplacenia ale z nich nie kozystam gdyz mam zlecenie stale w MBanku.
    Faktora wyglada jak 4 bloczki do przelewu na poczcie. Poza tym jest
    informacja ze nie mam zadnego zadluzenia i wszystko oplacam zgodnie z
    planem. Czy wystarczy jak wydrukuje dowod przelania pieniedzy czy musze
    poprosic bank o przeslanie wyciagu.

    Czy wydatki za internet moge odliczyc za caly rok czy za ten okres co wszedł
    vat??

    Pozdrawiam
    Puszka