  • 1. Data: 2005-03-09 09:37:39
    Temat: Opoznienie w placeniu VAT
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Witam,

    Co mi greozi ze strony US - jaka jest procedura US - w wyopadku
    niezaplacenia podatku VAT (kwota ok. 1000 zl) w terminie?

    Pozdr

  • 2. Data: 2005-03-09 10:32:55
    Temat: Re: Opoznienie w placeniu VAT
    Od: "new one" <x...@i...pl>

    > Co mi greozi ze strony US - jaka jest procedura US - w wyopadku
    > niezaplacenia podatku VAT (kwota ok. 1000 zl) w terminie?

    na poczatek dostaniesz zawiadomienie o braku wplaty +koszty upomnienia
    jakies 8pln
    potem przekaza do dzialu poboru/windykacji

    ale jak nie masz na vat to napisz pismo do us z prosba o rozlozenie, moze
    sie uda :)

    vladi

  • 3. Data: 2005-03-09 10:36:21
    Od: "wiech" <wie#NOS_PAM#siek@su#NOS_PAM#pra.com.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Co mi greozi ze strony US - jaka jest procedura US - w wyopadku
    > niezaplacenia podatku VAT (kwota ok. 1000 zl) w terminie?

    zalezy jak duze opoznienie - jesli odsetki wyjda do 6 zl to nic - jesli
    wiecej to powinno wkrotce przyjsc
    upomnienie...